söndag 27 januari 2013

500 kr rabatt på Google Nexus 7" WiFi / 3G

Ett snabbt inlagg på bloggen men jag är ganska nöjd idag eftersom jag har nyligen beställt en ny Google Nexus 7" 32 GB WiFi/3G. Den kostar enligt prisjakt.se minst 2790 kr men om man köper på cyberphoto.se med rabatt 500 kr så kostar det bara 2290 kr. Då får man 3G i Nexusen gratis!



Det har något att göra med Tre men jag hoppas att det går bättre än med deras bredband. Det står på sidan:


Denna surfplatta kommer från Operatören TRE -Ej operatörslåst 
Surfplattan är inte operatöslåst, man kan alltså välja att stoppa i simkort från valfri operatör. Det kan hända att denna surfplatta inte får uppdateringar av operativsystemet lika snabbt som de surfplattor som inte kommer från någon operatör.


Tyvärr gick det inte att använda en kod (FF09 via prisjakt.se) för att få gratis leverans. Jag har då betalat 69 kr för paket men skrivit en fråga till Kundservice på cyberphoto.se om de kan ändå bjuda på denna summa...

Läs gärna på sidan och bestäm er inom några dagar eftersom erbjudandet gäller bara till och med den 31 januari 2013:
http://www.cyberphoto.se/info.php?article=NEXUS73G

* * *

Uppdatering 2013-01-28:

Jag har fått både 500 kr rabatt och fri leverans (värde 69 kr) från cyberphoto.se. Nu väntar jag på sufrplattan som beräknas komma till dem imorgon.


* * *

Uppdatering 2013-01-29

Nexusen finns i lager just nu men kampanjen är troligen avslutad - det saknas förslag att köpa och när man vill använda koden NEXUS 500 får man meddelande:


Har någon hunnit köpa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar